Svlečené kadeřnice aneb netradiční marketing
Čvn 29th, 2008 by Nogard
Konkurence je záležitost, se kterou se dnes potýkají firmy skoro ve všech odvětvích a pro malé živnostníky to platí obzvlášť. Důležitou cestou je proto hledat způsoby jak se od konkurujících podniků odlišit, být jedinečný. Zajímavý přístup zvolil jeden polský pánský kadeřnický salón – fešné kadeřnice obsluhující zákazníky oblečené jen ve spodním prádle přivábí jistě lidi ze širokého okolí. Nevíte jestli neexistuje něco podobného u i nás? 😉
Existovalo, např. v Olomouci, ale dnes už daný podnik neexistuje, takže to zdá se není až taková konkurenční výhoda. Mě při stříhání nejvíce záleží na konečném sestřihu, nikoliv na tom, jestli je kadeřnice pěkná či obnažená, to je mě u holiče skutečně jedno. Jsem divný.
Osobne si take myslim ze to neni takova vyhoda i me jde jen o konecni sestrich a ne o to jaky ma pradlo dotycna kadernice 🙂 .. Takze abych to schrnul pro me to neni az tak dulezite.Radeji preferuji aby umela dobre strihat 🙂
Minimálně je to odlišení od konkurence :-). Když nad tím tak přemýšlím, tak já ještě v životě vlastně u kadeřníka nebyl :-). Celej život mě stříhá moje rodička a stříhá mě dobře :-). A je třeba teda předeslat, že je při tom vždy normálně civilně oblečená :-D.