11 nebo 50? aneb jak Skrz.cz úspěšně mate v e-mailech
Úno 5th, 2013 by Nogard
Transakční e-maily jsou fajn způsob jak podpořit zákaznickou loajalitu (zvlášť ve spojitosti s věrnostním systémem) a jak podpořit remarketingové kampaně. Právě transakční e-maily ale mají být jednoduché, krátké a nemást adresáta.
Jeden příklad jak dosáhnout opaku mi dnes přistál do mailboxu od Skrz.cz:
Takže milé Skrz.cz – kolik že to zlaťáků vlastně dostanu? 🙂
Dobrý den,
děkujeme za upozornění. Bohužel Skrz.cz už není aplikace, kterou byste vytvořil za víkend a tak nám například na tomto místě zůstal nekonzistentní text v subjectu a textu mailu.
Pozitivní na této chybě je, že za recenzi dostanete tu větší částku, co je uvedena v textu emailu.
Chyba je už opravená a slibujeme, že podobná chyba se nám nestane znovu dříve jak za 10 let 😉
Petr Kováčik, Skrz.cz
Díky za odpověď Petře
Saša