Jak mne rozesmál McDonald aneb nechci tu slevu zadarmo
Lis 1st, 2008 by Nogard
Dneska jsem náhodou narazil na reklamní kampaň McDonald’s k jejich „The M“. Její součástí je i možnost stažení a vytištění slevového kuponu. A jakou že slevu získáte na menu za 120? 100 korun? 50 korun? 20 korun? Nikoliv! Celých úžasných 10 korun! No neberte to!
Milý McDonald si jaksi neuvědomuje, že už jen čas a materiál, který člověk spotřebuje na stažení-vytištění-vystřižení jejich kuponu nás vyjde podstatně na víc, než kolik „ušetříme“. Takže mám zas o jeden důvod víc, proč se držet svého přesvědčení do McDonalda nechodit – protože si myslí, že jsou jejich zákazníci idioti.
A co to rozjet ve velkém, natisknout si pár tisíc slevových kuponů a prodávat třeba po pětikačce :D.
Tak tohle je silná káva i pro mě 😀
Zcela souhlasím a všem těmhle fastfoodům se prakticky celý můj dospělácký život úspěšně programově vyhýbám. Mám v paměti jednu návštěvu – to jsem byl ještě malý klouček – a šli jsme s maminkou v Liberci do mekáče. Tam byla fronta lidí u pultu. Za ním pracovníci běhali, řvali na sebe… Já si měl něco rychle vybrat, ale nevěděl jsem co. Pracovník za pultem vypadal nervózně, že to nejde rychle (hlavně rychle). Když jsem jedl pak u stolku a viděl, jak ostatní lidé čekají s táci na to, až někdo dojí, aby si mohli sednout, tak to nebylo nic pro mě ani v té bezstarostné době a to jsem pochopitelně věděl hovno o marketingu a o principu tohodle stravování :-). Rychle se ani pes nevysere. Navíc: netočej tam pívo a není nad klasický český chlebíček 🙂
Bohužel si myslím, že M dobře ví, co dělá, a že i takovýto „nesmyslný“ marketing pěkně ponese