DM Vodafone – co dělá na Facebooku špatně?
Pro 21st, 2009 by Nogard
Vodafone používá moderní online prostředky pro komunikaci se zákazníkem celkem pěkně. I tak se ale občas jaksi „nezadaří“ a šlápne trochu vedle. Ne, teď nemluvím o vánoční „super“ nabídce MMS zdarma, i když i ta mi přijde vzhledem k používanosti a atraktivitě MMS v ČR trochu mimo. Teď mluvím o facebook stránce Vodafone, kterou tato firma celkem správně využívá pro své marketingové aktivity a přímou komunikaci se zákazníkem. O to víc s podivem je, když podstrčí do svého feed typickou direct marketing message, ve které chybí to základní. Přijdete na to, co to je?
… správně! Chybí tam odkaz KDE nabídky využít. Prostě základní chyba, které doporučuji se vyvarovat – pokud budeme zákazníka nutit, aby si musel dohledávat kam musí vlastně jít, aby mohl nabídky využít, tak se rapidně zvyšuje pravděpodobnost, že o něj přijdeme a naší nabídky nevyužije.