Jak Brit Care nepochopil Facebook
Kvě 30th, 2010 by Nogard
O tam jak je vhodné či nevhodné používat Facebook z hlediska marketérů a propagace značek, firem ši produktů se toho napsalo již mnoho. Přesto se stále dají nalézt naprosto nepochopitelné příklady jak to opravdu nedělat. Jedním z takových je promo pro Brit Care.
Nevím kdo má tento paskvil snahy o marketing na svědomí, ale každopádně by měl za jeho provedení jít za trest minimálně klečet do rohu na hrách. Reklama v pravém sloupci propaguje soutěž o nejkrásnějšího psa s Brit Care. Tedy nic objevného nebo inovativního, ale na druhou stranu se na tohle lidé rádi chytnou.
Bohužel mají smůlu. Proklik je totiž dovede na uzamčený (sic!) profil Brit Care, kde se nedozví vůbec nic.
Je tedy vidět, že ten, kdo tohle promo vytvářel, naprosto nepochopil mechaniku fungování Facebook a dokonce si ani pořádně neotestoval jestli jeho reklama vůbec opravdu funguje.