Není muzikál jako muzikál
Kvě 23rd, 2011 by Nogard
Český Albert se pokusil o vcelku zajímavou marketingovou performance v jedné ze svých prodejen – o muzikál. A to o muzikál přímo mezi lidmi s tématem propagace čerstvé zeleniny, která je k dostání právě zde, v Albertovi.
Proč ale říkám pokusil? Albert muzikál, je totiž až šablonovitou kopií Grocery Store Musical skupiny Improve Everywhere. Navíc bohužel méně kvalitní kopií. Českým zpěvákům není na začátku pořádně rozumět, proč jsou tam ty v tom zeleným jsem nepochopil (což bude pravděpodobně moje chyba a prý se jedná o nějaké Albert-maskoty), za uši tahá zbytečné tlačení na pilu při prodávání toho „naše zelenina je čerstvá“ a na konci je to poněkud utahané.
Z komentáře pro Strategii se můžeme dočíst, že:
“Hledali jsme inovativní řešení, jak podpořit komunikaci čerstvých potravin z našich hypermarketů a supermarketů. Chtěli jsme naše zákazníky zaujmout a nadchnout a inspiraci jsme našli v jedné americké recesistické skupině, která podobnou akci realizovala v USA. Na rozdíl od nich to ale my myslíme vážně,” říká ředitelka marketingu společnosti Ahold Zlata Ulrichová.
Jestli oni to v Albertu nemyslí až moc vážně. Ono totiž „najít inspiraci“ a „okopírovat“ je pro mne poněkud rozdíl.
Ale abych jen nehaněl. Přijde mi fajn, že se do něčeho takového někdo u nás pouští. Příště to zkusit z větší dávkou kreativity a originality a bude to super!
A nakonec pro porovnání oba muzikály – jako první doporučuji pustit si originál, po něm ten albertovský.
Grocery Store Musical
ALBERT muzikál