Twitter – kam vkládat odkazy
Říj 25th, 2011 by Nogard
U nás sice není uživatelská základna Twitteru až tak rozsáhlá (podle Klábosení je to nějakých cca 76 tisíc českých a slovenských uživatelů), ale i tak může být pro určité typy proma poměrně zajímavá. A pokud se náhodou pohybujete například v anglicky mluvícím světě, tak je naprosto bez debat, že by Twitter měl do používaných kanálů pro marketingová sdělení určitě patřit.
A pokud Twitter používáte, pak je dobré vědět, kam nejlépe vložit do tweetu odkaz, aby přivedl co nejvíce lidí. Dan Zarrella na svém blogu zveřejnil zajímavou statistiku, ve které názorně ukazuje pomocí heatmapy tweetu, která místa fungují lépe než jiná. Kupodivu to není konec tweetu, ale spíše jeho druhá čtvrtina.
Celkem by mne zajímalo, zda to funguje stejně bez ohledu na jazyk tweetu nebo zda jsou zde nějaké rozdíly. Nějaký dobrovolník pro provedení analýzy? 🙂