Tipsport opět spamuje
Lis 30th, 2009 by Nogard
Na jednu z mých adres mi opět přišel e-mail se spamem od Tipsportu. Přesto, že jsem se při tom posledním snažil udělat vše pro to, aby mi od nich další nechodil. I když pravda jednoduché to nebylo, protože tenkrát jaksi chyběli instrukce jak to vlastně udělat. Asi i proto se to nepovedlo a spam přišel zas. Tentokrát na akci „Vánoce zdarma“. Alespoň že odhlašovací linka již nechyběla, tak snad budu příště ušetřen.
Když už to ale dorazilo, tak jsem si řekl, že se podívám co že to vlastně Tipsportu stojí za to, aby s tím spamoval. Hlavním cílem celé soutěže je evidentně získat co nejvíce dalších mailových adres pro rozesílání dalších nabídek. „Hráči“ se totiž hry mohou zúčastnit jen pokud přitáhnou minimálně jednu další oběť, která se upíše k zasílání reklamních mailů. Ideálně (pokud chce mít možnost soutěžit o co nejhodnotnější dárek) by měl nalákat obětí sedm. Je ale dobré si přečíst k čemu že vlastně dáváte svolení – využít vaše osobní údaje totiž může nejen Tipsport jako pořadatel i společnost Futurity, s.r.o. a to k dále blíže neurčeným marketingovým akcím – tedy v podstatě k posílání mailů o čemkoli pro kohokoli. A to, cituji z herního řádu „… a to do odvolání souhlasu, nejpozději. “ – přesně takhle s touhle nedokončenou větou. On herní řád vůbec působí, jako by každý kus psal někdo jiný a nikdo to pak po nich nezkontroloval – typickým příkladem je používání výrazů email/e-mail, kdy navíc převažuje nesprávný tvar.
Abych to shrnul – tuhle soutěž Tipsportu rozhodně nedoporučuji. Cena upsání sebe a svých známých pro zasílání mraků obchodních a jiných nabídek blíže neurčeného charakteru do vašich e-mailových schránek, navíc na základě nepovedeného a nedůvěryhodného herního řádu, v tomto případě neodpovídá mizivé šanci na výhru.