Alibismus obchodních podmínek
Bře 12th, 2012 by Nogard
Obchodní podmínky na smlouvách jsou občas vyloženě alibistické. Koneckonců i vy jste se určitě setkali se smlouvou nebo reklamou, kde bylo to nejdůležitější vytištěno na poslední straně dole písmem tak malým, že pro jeho přečtení byla potřeba lupa.
Nicméně u tištěných materiálů lze určitým způsobem nakonec vždy vše přečíst. U online reklam je to ale trochu jiné a jejich tvůrci by si měli být těchto specifik vědomi a počítat s nimi. Protože pokud se na to vykašlou, tak je to opravdu jen alibismus a výsměch, jako například upřesnění obchodních podmínek v online reklamním videospotu nejmenované finanční instituce na screenshotu níže.
(klikněte na obrázek pro plnou velikost)
Pokud byste totiž náhodou chtěli přečíst tohle, tak už si s lupou nevystačíte a budete potřebovat speciální software, který ze ztrátového obrazu dopočítává původní obsah.
Mimochodem – dávat půlminutový reklamní blok před 20 sekundové video je přesně ten důvod, proč si na iDnes v 90% případů videa raději nepouštím …