Pozor na „objednávky“ od O2
Čvn 19th, 2016 by Nogard
Pokud máte náhodou již delší dobu O2 TV tak doporučuji zkontrolovat, zda vám náhodou za vašimi zády nezměnili tarif. To se totiž stalo mně…
Procházím e-maily za posledních několik dní, na které jsem zatím neměl čas, a mezi nimi najdu jeden od O2.cz s krásným nicneříkajícím předmětem „O2 Informační dokument“. A uvnitř že prý pracují na mé objednávce úpravy služeb O2 TV. Což mne poněkud překvapilo, protože jsem si jaksi nic neobjednával. V příloze je přiložen ten předmětem slibovaný informační dokument, který se tváří, jako bych si objednal službu O2 TV M. Opět – něco, co jsem nikdy neudělal. Bez jakéhokoli vysvětlení, navíc služba dražší než ta, kterou mám objednanou.
Po dovolání se na zákaznickou linku se dozvídám, že dochází k automatické změně tarifů O2 TV na ty, které již firma nenabízí na novější a že jsem byl jistě informován. Nebyl. K tomuto závěru nakonec dochází i pracovníci na infolince a následuje první vlna omluv. Druhá vlny přijde po tom, co si dovolím upozornit, že v objednávce, kterou jsem nikdy neudělal, je navíc tarif O2 TV M o 100 korun dražší než v jejich ceníku na webu. Domlouváme se tedy na tom, že v rámci reklamace jsem OK s tím, aby mi změnili tarif a že to bude za cenu, kterou mají uvedenou na webu.
Přístup pracovníků na infolince byl sice profesionální, ale i tak z tohoto přístupu zůstává nepříjemná pachuť, že O2 prostě zkouší kdo si toho všimne a kdo ne…
Podobný příběh se stal i mě. Nutné zkontrolovat všechny položky ve smlouvě i tarif po čas smlouvy. Toto by se nemělo stávat.
sh5serq